پروژه های دانشگاهی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه و پروژه های دانشگاهی با متلب Matlab 
مدلسازی و بهینه سازی فرآیندها و خطوط تولید با استفاده از الگوریتم ژنتیک و شبکه های عصبی مصنوعی(هوش مصنوعی). 
برنامه نویسی در محیط متلب (MATLAB). 
برنامه نویسی پایتون Python 
انجام پروژه های پردازش تصویر. 
انجام انواع پروژه و کدنویسی متلب (Matlab) 
رشته های مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی، مهندسی پزشکی، عمران و الکترونیک. 
توسط فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه تهران. 

مهندسی صنایع؛مدیریت سیستم وبهره وری،مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی 

مهندسی مکانیک؛تبدیل انرژی 

مهندسی کامپیوتر؛معماری کامپیوتر،هوش مصنوعی،الگوریتم ومحاسبات،نرم افزار 

انجام کلیه پروژه های برنامه نویسی دانشگاهی و دانشجوئی 

انجام کلیه پروژه های برنامه نویسی دانشگاهی و دانشجوئی در کمترین زمان ممکن با قیمت مناسب برای دانشجویان به همراه توضیحات خط به خط برنامه . . . 

بوسیله زبانهای: 
Assembly , C++ , C , C# , ASP.Net , Html , SQL Server , PHP , Vb.Net 

اگر درخواست انجام پروژه ای دارید به لینک پروژه های دانشگاهی مراجعه کنید

  • ali only
  • ۰
  • ۰

دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های ممتاز کشور آماده ارائه انواع خدمات انجام پروژه دانشجویی فوری در رشته ها و گرایش های مختلف می باشد.برای انجام پروژه های دانشجویی تنها کافیست پروژه خود را از طریق مراجعه به لینک پروژه دانشگاهی با ما به اشتراک بگذارید. تیم فنی ما در اسرع وقت پیشنهادات را بررسی و با قیمت مناسب و کیفیت بالا اقدام به انجام پروژه شما میکند. 

هدف ما اینست که با ارائه پروژه های پایه ای و رفع اشکالات، و ایجاد محیطی پویا  در گسترش هرچه بیشتر علوم گام برداریم. بعد از ثبت سفارش پروژه ، تیم ما در اولین فرصت به بررسی سفارش شما خواهد پرداخت و با شما تماس خواهد گرفت.

به امید آنکه بتوانیم قدمی در راستای افزایش سطح دانش، هم برای خود و هم برای همه دانشجویان عزیز برداریم.

  • ali only
  • ۰
  • ۰

طی سال های اخیر یکی از مشکلات کارگاه های صنعتی تولید کننده سنگ مصنوعی پایه بتن یا تولیدی های انواع قطعات بتنی آماده ظرفیت پایین تولید بوده است که کیمیا صنعت سعی کرده است با طراحی و ساخت دستگاه های نیمه اتومات تولید انواع قطعات بتنی را افزایش دهد. 
چنانچه تولید کننده سنگ مصنوعی هستید و یا اینکه انواع قطعات بتنی را با استفاده از قالب های کامپوزیتی یا قالب های فلزی بتنی تولید می کنید، می توانید با اتومات کردن بارگیری ماسه و سیمان و همچنین فرآیند آماده سازی بتن سرعت تولید خود را افزایش دهید. 
کیمیا صنعت علاوه بر خط تولید نیمه اتومات سنگ مصنوعی، فرمولاسیون و روش خود را برای تولید قطعات با زیبایی و دوام بالا در اختیار قرار خواهد داد. 
استفاده از سیستم توزین اتومات، میکسر بتن مخزن ثابت و سیستم ماردون تخلیه بتن کار شما را در تولید انواع قطعات تسهیل می کند. هم چنین میز ویبره می تواند کمک شایانی در تراکم قطعات بتنی داشته باشد.
سنگ های نما، موزاییک آنتیک، قطعات مبلمان شهری، جداول بتنی از انواع قطعاتی هستند که شما می توانید با این دستگاه تولید کنید. 
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش تولید سنگ مصنوعی و انواع قطعات بتنی و دریافت لیست قیمت دستگاه های نیمه اتومات تولید سنگ به لینک سنگ مصنوعی سر بزنید

تولیدکنندگان انواع سنگ های مصنوعی میتوانند آگهی رایگان خود را در سایت شهر24 قرار دهند

  • ali only